RSS
szukaj
RSS
A A A K
SmodBIP

PN/04/2018 Całodobowa kompleksowa ochrona mienia i obsługa portierni dla PWSFTviT im. L. Schillera w Łodzi

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest Całodobowa kompleksowa ochrona mienia i obsługa portierni dla Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. L. Schillera w Łodzi

Nr sprawy PN/04/2018

SIWZ: SIWZ PN-04-2018 ochrona.docx

Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.05.2018 pod nr 565684-N-2018: ogłoszenie BZP.pdf

TERMIN SKŁADANIA OFERT: 06.06.2018r. godz. 09:30;

TERMIN OTWARCIA OFERT: 06.06.2018r. godz. 10:00.

UWAGA: Zamawiający dodaje w SIWZ klauzulę informacyjną dot. RODO o następującej treści:

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest jest Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. Leona Schillera w Łodzi z siedzibą przy ul. Targowej 61/63, w Łodzi (kod pocztowy: 90-323), tel.: 422755800.
2. Inspektor ochrony danych w PWSFTviT: iod@filmschool.lodz.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Całodobowa kompleksowa ochrona mienia i obsługa portierni dla Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. L. Schillera w Łodzi, nr postępowania PN/04/2018, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
e) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
f) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
g) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Zamawiający zamieszcza również formularz ofertowy uzupełniony o oświadczenie Wykonawcy dot. wypełnienia obowiązków związanych z RODO: formularz ofertowy popr.docx

Zamawiający informuje, że w dn. 01.06.2018 r. wpłynęły pytania dot. SIWZ. Treść pytań z odpowiedziami: odpowiedzi PN-04-2018.jpg

zestawienie ofert z dn. 06.06.2018 r.: zestawienie ofert PN-04-2018.pdf

Informacja o wyborze z dn. 13.06.2018: Informacja o wyborze PN-04-2018.pdf

Zamawiający informuje, że w dn. 26.06.2018 r. została podpisana umowa z Wykonawcą "TUTOR" Sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej Oddział w Łodzi, ul. Rzgowska 100/102, 93-153 Łódź. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w BZP: udzielenie zamówienia BZP PN-04-2018.pdf

Opublikował: Karolina Pawłowska
Publikacja dnia: 29.05.2018 16:16
Dokument oglądany razy: 683
Podlega Ustawie